مدیریت ارتباطات درون و برون شرکتی
بسیاری از شرکت ها هنوز ارتباطات شرکت را دارای کارکرد مدیریتی یا به عنوان بخشی مستقل نمی شناسند. با این حال، بخش ارتباطات همانند بخشهای دیگر شرکت همچون بازاریابی، مالی، و یا عملیات می بایست مختص به کارکرد های خاص همچون نشر اطلاعات برای حوزه های کلیدی، اجرای استراتژی شرکت و ایجاد و بسط پیام هایی با کارکرد های مختلف برای داخل و بیرون از شرکت باشد.
ما می توانیم در ایجاد این بخش که مسئول حفظ اعتبار شرکت است شما را یاری دهیم. لطفا در مورد این خدمت با ما مشاوره کنید چرا که نوع این خدمت برای هر شرکت بر اساس نوع صنعت، فرهنگ سازمانی، و پویایی اجتماعی در ایران متفاوت است.